Silvestr 2004

Silvestr 2004 jsme letos pojmuli ve stylu 60.-70.let a střevní chřipky. Jeli jsme za Ádou a Renčou do Českých Žlebů, lyžovalo se, pilo se a jedlo, jezdilo se za autem na kárce, krásnej ohňostroj jsme měli.....ale HLAVNĚ jsme si pěkně předávali střevní chřipku....takže se i strašně zvracelo a s...o:-). Z přítomných 23lidí to postihlo 15!!! Ale jinak moc hezkej SILVESTR:-))))

foto (52) - 2005-04-21 08:51:07

Příprava na Silvestra u nás

Úplně náhodou se najednou u nás doma sešlo strašně moc lidí, i když objednaná návštěva byla jenom jedna (Martina se Zbynďou). Během večera se počet návštěvníků vyšplhal na 12....popíjelo se vínečko, pivečko, pojídalo se co se dalo....a debatovalo se o Silvestru. V pozdních večerních hodinách došlo i na zkoušení šatů....což jsme se fakt bavili. Byla to zatěžkávací "hluková" zkouška našeho bytu a snad dopadla dobře (nikdo si nestěžoval:-)) Poslední návštěvníci odhcázeli kolem 3h ranní....příjemně ... celý článek

foto (7) - 2005-04-05 09:03:53

Michal ve vaně:-)

Takhle relaxuje Michal po nějakém náročném víkendu nebo sportovním výkonu:-)) Jo....to na jeho uchu není naušnice:-)

foto (1) - 2005-04-05 09:06:11

Narozky Já a Milan

Letos jsem se rozhodla oslavit své 28. narozeniny trochu jinak a jelikož se můj nápad zalíbil i Milanovi tak jsme se domluvili, že by jsme je oslavili společně! V pátek jsme vyrazili na Šumavu, do chaty uprostřed lesů, kousek od Nové Pece. Cesta byla trochu zkomplikovaná, jelikož se strhla po celé republice sněhová vánice....takže cesta trvala poněkud déle než obvykle:-)Liberečáci jeli 7h!!!V pátek se hrál "pinčes" do brzkých ranních hodin, během soboty přijížděli další a další....a po krátkém v ... celý článek

foto (20) - 2005-04-21 09:19:08

Náš nový byteček

foto (23) - 2005-04-27 23:55:54

Schwarzemberská hrobka

Opět jedno volné odpoledne....Jedem na naše oblíbené místo....Třeboňsko a hlavně na hrobku. Ideální místo na svatbu....je to tam fakt super...a byli by jsme první:-))) Výlet je většinou: procházka ke hrobce, procházka po Třeboňi a vše je zakončeno jak jinak než v hospůdce na nějaký ňamince:-)))

foto (16) - 2005-04-21 12:22:40

Malý výlet na Dívčák

Měli jsme volnou sobotu tak jsme se vydali na výlet na Dívčák. Natýs cestu tam prospala v kočáře....Udělali jsme pár fotek, pokochali se výhledem do okolí a zase jeli nazpátek. Jelikož byl hlad, zajeli jsme ještě na polívku do Křemže.....a já pak rychle utíkala do práce na noční...

foto (13) - 2005-04-21 12:07:22

...pohledy z vrtulníku...

...a pořád dokola....no jó no....Snažím se vyfotit pěkně náměstí, ale při mý smůle, je vždy když mám foťák na letišti špatný počasí, nebo nikam neletíme....Snad se dočkám:-))))

foto (3) - 2005-04-21 12:07:44

Kokořínsko a Liberec

Vzpomínky na minulý rok na víkend na Kokořínsku (se Skrčkem, Pepou, Ritou a Horym)nás motivoval na výlet opět na Kokořínsko. Spojili jsme to s Prahou, kde jsme přespávali z pátka na sobotu u Lukáše, pak sobota cestování po Kokořínsku, večer odjezd do LBC a přespání u Tučků, v neděli postupný návrat dom opět přes Kokořínsko....Mě se víkend moc líbil....a myslím, že i Michalovi s Vránou, kteří seděli vzadu v autě a mixovali z počítače písničky a popíjeli basu plzničky (kterou postupně vyprázdnily) ... celý článek

foto (33) - 2005-04-21 12:04:44

České Žleby 28.10.

Áda s Renčou se stěhují.....jedeme jim na víkend pomoci....Holky se snažily vypulírovat celej óóóbrovskej barák....kluci sekali dříví na zimu.....Samozřejmě jsme nezabudli navštívit hospůdku v Dobré....U Němečka....kde, jsme si vyzkoušeli několik pokrývek hlavy, pěkně se napili a najedli a v neděli vyrazili opět do chřtánu všedních dnů...:-))

foto (17) - 2005-02-25 13:16:47

Focení na letišti a pouštění draka 23.10

Další služba na letišti, další podobné fotky vrtulníku a lodě při východu slunce....no a pokaždé pokus o lepší vyfocení:-)) Během dne se přijela vyfotit rodinka Kubartů(Ondra, Klárka a Natálka)....a k večeru mě přišli navštívit kluci Michal s Vránou, že budeme pouštět draka. Nejdříve foukal vítr jak o život, ale asi po 30min úplně přestal, a tak po marném snažení šli dělat kluci opičárny k vrtulníku...tak jsme Vám pár těch opiček:-) vyfotila.......

foto (26) - 2005-01-06 07:34:36

Víkend v Žížněticích 15.-17.říjen

Jelikož jsme nechtěli prožít víkend v Budějkách tak jsme se rozhodli vyrazit na Šumavu ke Kubartům na chalupu. Počasí v pátek a sobotu nám moc nepřálo...pořád lilo, tak jsme podnikali alespoň malé výlety do okolí chalupy a do naší oblíbené hospůdky "U Zemanů", kde se vždycky skvěle najíme a potrápíme mozkové závity hlavolamama.....V neděli se počasí trochu vylepšilo tak jsme vyrazili na procházku na přehradu Nýrsko a cestou jsme udělali každý asi milion fotek....Tento víkend jsem také nazvala " ... celý článek

foto (45) - 2005-01-06 07:22:54

Natálka

Tyhle fotky vznikly v Liberci, když jsme tam jely s Klárou a Natálkou reklamovat moje kolečkový brusle. Udělala jsem tam jen 2 fotky Natálky....ale myslím, že alespoň ta s prasátkem stojí za to!!! Vždycky když jí vidím musím se usmát... :-))))

foto (2) - 2004-11-02 20:18:40

Nedělní výlet - Žumberk, Tereziino údolí

V sobotu pršelo...tak jsme z výletu nic neměli (koukali jsme na filmy a odpočívali), ale v neděli se udělalo malinko líp tak jsme vyrazili na výlet. V autě - Ondra, Klárka, Natálka, já a Michal. Naše první zastávka směřovala na opravenou tvrz Žumberk a potom do Nových Hradů do Tereziina údolí. Jak začínal podzim, bylo to všude krásně barevný, žádný lidi, klid....pěknej nedělní výlet....

foto (14) - 2004-11-02 20:24:06

Postřehy z letiště

7.října jsem dorazila kolem 7h na letiště, kde byl opravdu pěknej východ sluníčka a vypadalo to, že bude pěknej celej den. První vzlet kolem 9h byl zajímavej - byla všude taková ta mléčná mlha a nad ní svítilo sluníčko - fakt hezký....Další vzlet byl do Prahy.....kdy začalo být zataženo s hnusným oparem.....nic moc počasí na focení(ale Hluboký jsem neodolala:-) Potom už jsem nikam neletěli....tak jsem se procházela po okolí letiště a občas něco vyfotila....:-)

foto (9) - 2004-11-02 20:05:06
hrana1hrana2

Žleby 2. - 3.10. "kolečkové brusle"

Vyráželi jsme kolem 13h směr České Žleby i přesto, že jsme věděli, že Áda ani Renča tam nebudou. Hlásili pěkně počasí tak jsme toho chtěli využít. Cestou tam jsme zastavili ve Vitějovicích, kde jsme se strašně, ale fakt strašně najedli, že jsme už jenom celý zbytek dne kňourali, jak jsme přejedený:-))Kolem 16h jsme vyráželi na výlet na Stožeckou kapli....Nahoru jsme dorazili ještě za světla, ale dolů už jsme šli za černo-černé tmy. Ráno nás postupně probudila Natálka, která už od 6h měla plno si ... celý článek

foto (26) - 2004-11-02 20:05:32

Výlet na Svatého Václava

I já měla volno od práce tak jsme se s Michalem rozhodli, že si uděláme takovej malej celodenní výlet. Nejdříve jsme vyrazili do Malont na malou návštěvu ... poděkovat za všechno co pro nás udělali ohledně problémů s bytem, popovídat, pomuchlovat se s jejich novým pejskem Azíkem, ukázat nové fotky a pak kolem 14h jsme vyrazili do Kramolína popřát mému tatínkovi k svátku. Po kávičce jsme si natrhali švestičky:-) a vyrazili domů....(já do práce na noční...), Michal odpočívat.....

foto (7) - 2004-11-01 07:11:04

Svatba Blanky a Jetela 18.9.2004

Tak už je to tady. Blanka s Jetýlkem se vzali 18.9.2004 ve 12h v kostele na Dobré Vodě.....Svatba byla tak trochu ve stylu 30.let......Jelo se ve starých "aerovkách" a na hasičské stříkačce (fakt super zážitek:-)). Před kostelem hrála kapela, kameloti prodávali staré noviny, rozdávalo se malé občerstvení.....Po obřadu se jelo na "picknik" na nedalekou louku, kde se fotilo, fotilo, fotilo a občas i jedlo :-))) Potom jsme se v koloně vydali na Hlubokou do Zámecké restaurace, kde jsme strávili zbyt ... celý článek

foto (21) - 2004-11-01 07:01:35

2.část dovči: Liberec - slavíme Filípka

Oslava narození Filípka Tučka se konala v pondělí 13.9.04 v hospůdce Ořechovka v Liberci od 19h. Sešlo se nás kolem 20 slavících. Jedlo se, pilo, povídalo, ... jedlo, pilo, povídalo....a pořád dokola:-) Kolem 24h jsme zůstali jen já, Michal a Pája a jelikož se nám nechtělo ještě spát, vyrazili jsme na Vápenku do "Irské" hospůdky, kde jsme tomu všemu nasadili pořádnou korunu:-) Popíjeli jsme džusíky, Irské pivo, jablíčka, Tequilu, pivo....Společnost nám dělal super číšník a 3 postarší docela příj ... celý článek

foto (51) - 2004-10-19 10:37:46

1.část dovči: Chorvatsko - Malá Duba

3.9. 2004 v 19,00h byl oficiální odjezd ( pro Vránu byl o 2h dříve a proto přišel přesně.... v 19h:-))) Naše posádky: 1.auto-Kouťa, Já, Michal a moje ségra Zuzka 2.auto-Vrána, Anička, Peťa a Monča, 3.auto-Ondra, Klárka a Natálka 4.auto-Fany a Milan dorazili o den později. Jeli jsme asi 20km pod Makarskou - Živogošče-Malá Duba. Počasí nám celý týden přálo, jezdili jsme na výlety, koupali jsme se v úžasně čistým moři, potápěli se v podmořským světě, opalovali svá vybledlá těla, kluci jezdili na ko ... celý článek

foto (121) - 2004-10-19 10:13:08

Liberec- narození Filípka

Tento týden byl naplánován dlouho dopředu. Dohodli jsme se s Tučků, že ještě před porodem si uděláme takovou malou společnou dovolenou - budem chodit na výlety, povídat, a taky, že nafotím Máju a Páju s bříškem, aby měli společné fotky na památku, ale........Filípek se narodil dříve, takže jsme fotky nestihli a program se malinko přeonačil. I tak to stálo za to a doufáme, že naše přítomnost zpříjemnila čekání na trošku nemocného Filípka....

foto (22) - 2004-09-30 20:29:57

Zámek Hluboká

Byl krásnej letní den tak jsem vyrazila na Hlubokou....procházet se zámeckou zahradou, kochat se krásou, odpočívat a hlavně načerpat sílu na další pracovní den, dny, týdny...... :-)))

foto (5) - 2004-09-23 19:58:08

Kleť s Michalem, Blankou a Jetelem

Jednu z mála volných nedělí jsme vyrazili se skoro Marešovými na výlet na Kleť. Popovídat, projít, naobědvat....Počasí se docela vydařilo - jen foukal docela studený vítr, ale jinak to byl moc pěkný výlet. V Křemži, v naší oblíbené restauraci, jsme se dověděli, že jsme pozváni na svatbu a Michal byl poprošen, jestli by nešel Jetýlkovi za svědka. Michal souhasil a už jsme se jen mohli těšit na jednu krásnou svatbu 18.září:-)

foto (5) - 2004-09-23 19:59:35

Koupačka Suchdol 8.8. 2004

Byla jsem po 24hodinové službě v Kaplici, kde si nás pojištěnci přes den skoro ani nevšimly, ale v noci jsme pro ně byli nepostradatelní......tak jsem se těšila domů do pelíšku, ale Michal měl lepší nápad....Jet na kola, jen malý 80km výlet:-), přes Kleť, přes Kluka atd. Tak jsem se tomu zhluboka zasmála, kluky jsem dovezla autem na start výletu a sama pokračovala do Kramolína navštívit část mé milované rodiny. Jeli jsme se koupat, odpočívat....do Suchdola na pískárny....

foto (14) - 2004-08-13 18:59:03

Potáborový víkend 30.9-1.8 2004

Po 14ti táborových dnech na Nesměni nás čekal volný víkend a tak jsme se rozhodli pořádně si ho užít.V pátek 30tého jsme vyrazili do Šantánu na večeři, pak se pokračovalo do Gin baru.V sobotu díky slunečnému počasí jsme se vydali na vodu Zlatá Koruna-Boršov n.V. a večer na prohlídku nočního Krumlova a posedět U Hada. V neděli pak směr Kleť(pro velký počet turistů) výlet zrušen a jeli jsme tedy směr Lipno. Ve Frymburku nás přivítal déšť, v Černé v Pošumaví pak sluníčko...výlet na loďce byl super ... celý článek

foto (13) - 2004-08-13 19:37:16
hrana1hrana2

TÁBOR Klubíčko pohádek 2004 (16.-30.7)

Tábor byl opět moc a moc povedený!!!!Nebudu se moc rozepisovat, jelikož kdo nezažil nepochopí:-))) a kdo zažil si určitě ty krásný chvíle rád připomene fotkama a u nic rád povypráví. Myslím, že to letos opravdu fungovalo všechno na jedničku s hvězdičkou: úžasná kuchyně díky Jetýlkovi (jen ta kila mi daj ještě zabrat:-),fungující program, parádní počasí, bezvadní vedoucí a hlavně NEJ, NEJ,NEJ DĚTI!!!!! Myslím, že těch 14dní dovolené stálo za to!!!!

foto (26) - 2004-08-13 19:38:55

Těhotná Peťula

Moje kamarádka Peťa B. je v 7 měsíci těhotenství a poprosila mě abych jí nafotila několik fotek na památku. Moc jí to na všech fotkách sluší a tak jsem se rozhodla s jejím svolením ukázat Vám několik z nich....

foto (27) - 2004-07-12 16:29:15

Purkarec 6.7.2004

Skrček, Rita a Fakír se Zdenkou jsou na Táboře v Purkarci....tak jsme se vydali je navštívit. Já, Michal, Lukáš a Fany. Přijeli jsme právě v době poledního klidu, dovezli jsme koláčky, které jsme ochutnali spolu s kafíčkem a pak si udělali malý výlet na Karlův Hrádek. Pěkně strávený den...

foto (10) - 2004-07-12 18:01:36

Víkend 26.-27.6.2004

V sobotu ráno přijeli do Budějek Mája a Pája....prošli jsme si prohřáté město, naobědvali se v Číně a pak jsme si jeli do Nesměně pro Michala. Večer jsme vyrazili do letňáku....kino bylo super, ale film stál za starou bačkoru:-) V neděli jsme se domluvili s Kubartu(Ondrou, Klárkou a Natali), že si uděláme výlet do Krumlova.....večer jsme zakončili víkend sledováním fotbalu....

foto (12) - 2004-07-12 17:58:59

ZOO 23.6. 2004

Tak jsme se s Klárkou a Natali jednou domluvily, že místo proflákaného dne se pojedeme projít po Hlubocké ZOO. Okoukly jsme všechny zvířátka, Natali je trochu ignorovala( skoro celou dobu chrupkala ), ale nám to nevadilo....nám s Klárkou se to líbilo. Pěkný den před noční jsme zakončily obědem v pizzerii na Hluboké.

foto (0) - 2004-08-13 07:21:06

III. záchranářská voda 12.-15.6.04

Opět, po malých problémech, jsme nakonec vyrazili na vodu v docela hojném počtu 20 vodáků. Trasa....Vyšší Brod - Boršov nad Vltavou. Tím, že jsme museli termín o 2 dny posunout se nám alespoň povedlo počasí(no-všechno zlý je k něčemu dobrý - že?:-)) Opět si myslím, že voda byla super....plno smíchu, relaxace, zábavy, sluníčka..... zkrátka POHODA...jo a taky musím uznat, že už se z Vás stávají dobří vodáci:-) Už teď se těším na příští rok!

foto (116) - 2004-07-10 22:56:16

Rallye-Rejvíz 27.-30.5. 2004

Po menších či větších překážkách jsme nakonec přeci jenom vyrazili na mezinárodní a národní soutěž záchranných služeb do Zlatých Hor v Jeseníku. Naše posádka PA.LU.PA ARO Tanvald ve složení Dr.Adamová Pavla, Já a Tuček Pavel jsme si letos vyzkoušeli např. slaňování a ošetřování pacienta uprostřed skály, ošetřování nemocné s Meningokokem, porod dvojčat ( při tomto úkolu nám "fiktivní Romové" dokonce ukradli klíčky od sanity:-)), noční hromadné neštěstí nazvané Poslední let hraběte Zeppelina a ... celý článek

foto (102) - 2004-06-02 22:50:34

Návštěva Hansů na Dvořišti 25.5.04

Petr a Uršula si vegetovali na Dvořišti a my jsme byli pozváni k nim na malé grilování. Sešli jsme se:Já, Michal, Áda s Renčou, Dušan, Jitka a Luboš Havlíčků a samozřejmě Petr a Uršula....Popovídali jsme, pojedli a večer zas frčeli domů.....

foto (7) - 2004-06-06 18:12:14

Liberec 14.-16.5.

První článek. Lucka o něm neví, jak jinak by mohl být první:-)).

Poslední dobou jezdíme do Liberce v celku pravideně a může za to několik věcí. Moc se nám tam líbí (prostředí, kamarádi, Lucčininy vzpomínky ...). Kontrolujeme Máju jestli se chová jako správná těhule....zjišťujeme co nového se stalo na zahrádce (Pájovo přičiněním).Samozřejmě nás tam láká také Ještěd, akvapark, tramvaje......výborné snídaně, a ještě lepší večeře:-)). Rádi spíme ve "stanu" a to i v Zimě.

Při poslední návště ... celý článek

foto (24) - 2004-06-07 16:29:26

Spuštění Lukrecie.com 28.5.

Po dlouhých a občas nepříjemných konzultacích jsme se Lucka a Já (Voky) konečně a definitivně dohodli (udělal jsem si to po svém) :-)). Výsledek naší dohody máte právě před sebou na svém monitoru. Věřím, že se vám ukazuje a objevuje vše v plné kráse. :-))

Nároky co do funkčnosti a obsáhlosti nebyly vysoké, ale i tak to byla dřina. :-))

Příjemné serfování Vám přeje VOKY.